Harmonogram zadań
Automatyzuj procesy, importuj kursy walut, wysyłaj lub pobieraj faktury bez udziału użytkownika to tylko niektóre możliwości
Harmonogram zadań enova365 to nie tylko prosty sposób na organizację pracy, ale także skuteczne narzędzie do optymalizacji procesów w firmie. Dzięki cyklicznemu sprawdzaniu bazy danych, system samodzielnie identyfikuje i inicjuje niezbędne czynności, pozwalając zaoszczędzić czas i uniknąć błędów.
Moduł usprawnia codzienne obowiązki, ale także przyspiesza przepływ informacji i dokumentów między pracownikami i działami organizacji. Dzięki enova365 Harmonogramowi zadań, obsługa ważnych zadań staje się mniej czasochłonna, a cała firma pracuje sprawniej i efektywniej. Odkryj korzyści płynące z automatyzacji procesów i zainwestuj w enova365 Harmonogram zadań już teraz!
Za pomocą modułu Harmonogram Zadań enova365 z automatyzujesz między innymi poniższe procesy:
- pobieranie zamówień ze sklepów internetowych
- wysyłka faktury do klientów
- wysyłka wezwań do zapłaty lub informacji o zbliżającym się terminie płątności
- automatyczna aktualizacja kursów walut
- wysyłka o zbliżającej się promocji
- automatyczne wystawienie faktur na podstawie zamówień
- wysyłka zleceń do magazynu
- automatyczny import dokumentów handlowych, księgowych, kadrowych
- i wiele innych