Kontakt: 690 035 032 | Godziny otwarcia: 8:30 – 17:00

System enova365 w chmurze    |    Serwery VPS    |    Projekt ERP – autoryzowany partner Enova365

Projekt ERP – autoryzowany partner Enova365

Zarządzanie odzieżą roboczą

Zapanuj nad swoją odzieżą służbową jak profesjonalista dzięki dodatkowi do zarządzania odzieżą.

Moduł dodatkowy enova365 wspiera ewidencję procesów związanych z wydawaniem oraz zwrotem/zagubieniem/zniszczeniem odzieży roboczej i wyposażenia pracownika.

Dzięki aplikacji z łatwością kontrolujesz aktualną liczbę wydanej odzieży i wyposażenia pracownika oraz monitorujesz okres użytkowania charakterystyczny dla poszczególnych pozycji asortymentowych (możliwość generowania zwrotów odzieży „przeterminowanej”). System daje możliwość zdefiniowania zestawów wyposażenia dla konkretnych stanowisk pracy, a ewidencja wydanej odzieży i wyposażenia dostępna jest na kartotece pracownika.

Funkcjonalność modułu enova365 Zarządzanie Odzieżą Roboczą:

Proces wydawania odzieży roboczej oraz wyposażenia pracownika opiera się na dokumencie zamówienia i rozchodu wewnętrznego (RW), natomiast zwrot – w oparciu o dokument przyjęcia wewnętrznego (PW). Wydania i zwroty generowane są automatycznie dla zestawów asortymentu przypisanych dla poszczególnych pracowników ze względu na stanowisko pracy, które zajmują.

Zadzwoń do nas

lub zostaw numer telefonu
oddzwonimy w ciągu 24h